Resultaten:
Personeel en Organisatie
In 2021 is het nieuwe functiehuis geïntroduceerd.
Facility management
In het afgelopen jaar zijn wij onder andere bezig geweest met het aanpassen van de ventilatienormen in onze gebouwen om beter te kunnen voldoen aan de Covid-19 richtlijnen.
ICT
Naast de reguliere werkzaamheden, heeft BNNVARA in 2021 voorzieningen getroffen die ons beter beschermen tegen ransomware-aanvallen en andere vormen van dataverlies.
Mediazaken
In 2021 zijn de videofaciliteiten aanbesteed. Deze aanbesteding wordt begin 2022, door middel van raamovereenkomsten met verschillende leveranciers, afgerond.
Duurzaamheid
Begin 2021 heeft BNNVARA ambitieuze doelen gesteld met betrekking tot het duurzaam en groen produceren van content met gebruik van de tool Albert.
Juridische zaken
BNNVARA zorgt ervoor dat de juridische kennis binnen de organisatie goed geborgd is, zowel op het gebied van juridische vraagstukken van programmatische aard, alsook op het gebied van bijvoorbeeld arbeidsrechtelijke zaken en exploitatiedossiers met
Privacy
Op het gebied van privacy zijn het afgelopen jaar flinke slagen gemaakt. Ons beleid werd geactualiseerd, het verwerkingenregister werd aangevuld en de interne privacy-voorlichting werd geïntensiveerd.
Ondernemingsraad
2021 werd zoals voor velen van ons wederom sterk bepaald door de maatregelen rond corona. Voor de eind 2020 aangetreden Ondernemingsraad (OR) een handicap extra, omdat juist in deze tijden teambuilding en elkaar (leren) kennen van grote waarde is.
Compliance, governance en mediagedragscode
BNNVARA vindt good governance en integriteit basisvoorwaarden voor een publieke media-instelling.
Risicomanagement
BNNVARA kent een risicomanagementsysteem waarbij de risico’s op basis van een risico-assessment worden geïdentificeerd, waarna de kans en impact worden ingeschat.