Resultaten:

Personeel en Organisatie

In 2021 is het nieuwe functiehuis geïntroduceerd.

Facility management

In het afgelopen jaar zijn wij onder andere bezig geweest met het aanpassen van de ventilatienormen in onze gebouwen om beter te kunnen voldoen aan de Covid-19 richtlijnen.

ICT

Naast de reguliere werkzaamheden, heeft BNNVARA in 2021 voorzieningen getroffen die ons beter beschermen tegen ransomware-aanvallen en andere vormen van dataverlies.

Mediazaken

In 2021 zijn de videofaciliteiten aanbesteed. Deze aanbesteding wordt begin 2022, door middel van raamovereenkomsten met verschillende leveranciers, afgerond.

Duurzaamheid

Begin 2021 heeft BNNVARA ambitieuze doelen gesteld met betrekking tot het duurzaam en groen produceren van content met gebruik van de tool Albert.

Juridische zaken

BNNVARA zorgt ervoor dat de juridische kennis binnen de organisatie goed geborgd is, zowel op het gebied van juridische vraagstukken van programmatische aard, alsook op het gebied van bijvoorbeeld arbeidsrechtelijke zaken en exploitatiedossiers met

Privacy

Op het gebied van privacy zijn het afgelopen jaar flinke slagen gemaakt. Ons beleid werd geactualiseerd, het verwerkingenregister werd aangevuld en de interne privacy-voorlichting werd geïntensiveerd.

Ondernemingsraad

2021 werd zoals voor velen van ons wederom sterk bepaald door de maatregelen rond corona. Voor de eind 2020 aangetreden Ondernemingsraad (OR) een handicap extra, omdat juist in deze tijden teambuilding en elkaar (leren) kennen van grote waarde is.

Compliance, governance en mediagedragscode

BNNVARA vindt good governance en integriteit basisvoorwaarden voor een publieke media-instelling.

Risicomanagement

BNNVARA kent een risicomanagementsysteem waarbij de risico’s op basis van een risico-assessment worden geïdentificeerd, waarna de kans en impact worden ingeschat.