VARAgids

Uit het bereikonderzoek van het NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), komt naar voren dat de VARAgids wekelijks 361.000 mensen bereikt. Hiermee is de VARAgids het op één na grootste RTV-blad. De VARAgids zet al enige jaren, met succes, in op loyaliteit. Die strategie betaalt zich uit: daar waar het bereik van de meeste RTV-bladen daalt met twintig procent of meer, weet de VARAgids dit te beperken tot slechts 6 procent. We vieren de relatie met onze lezers veelvuldig; columnist Özcan Akyol wandelde met lezers door Deventer, columnist Mart Smeets presenteerde een Tour de France-avond, ook exclusief voor lezers. En we publiceerden het boek Youp ziet, voor VARAgids-lezers gratis te downloaden (en voor hen tegen inkoopprijs op papier verkrijgbaar), met alle tv-recensies van Youp van ’t Hek uit de VARAgids. Daarnaast kreeg de lezer méér VARAgids dit jaar: het formaat van de gids werd vier centimeter groter.