MEDIA-AANBOD

Het media-aanbod van BNNVARA was een sterke mix van bekende titels en veel nieuwe titels op de verschillende platformen, op radio, televisie, online en on demand. Naast lineair lukt het BNNVARA ook steeds beter om successen te boeken op het gebied van terugkijken en streamen.

In toenemende mate is de focus in onze programmering komen te liggen op de thema’s die vanuit het hart van de missie van BNNVARA voortkomen: het streven naar een open, gelijkwaardige en rechtvaardige samenleving. Afgelopen jaar zijn we erin geslaagd om als omroep met onze programma’s een heel breed publiek te bereiken en wisten we veel impact te genereren. De nieuwe integrale werkwijze helpt ons om onze geprioriteerde doelgroepen beter te bereiken met specifieke content. Met name jongeren weten we goed te vinden. Ook voor mensen met een migratieachtergrond weten we steeds vaker interessante content te maken. Praktisch opgeleiden bereiken we goed met een aantal goed ontvangen programma’s.